مرگ تدریجی یک تیتر

مرگ تدریجی یک رویا

مرگ تدریجی یک مرد

مرگ تدریجی یک مجلس

مرگ تدریجی یک کارگردان

مرگ تدریجی یک بانو

مرگ تدریجی یک قصه

حالا جای خالی را شما پر کنید: مرگ تدریجی یک …….!

این روزها اینقدر از این نوع تیترها استفاده شد و دیدم که دست آخر مجبور شدم تیتر بزنم: مرگ تدریجی یک تیتر!

برچسب‌ها: , ,

8 پاسخ to “مرگ تدریجی یک تیتر”

  1. میرحسین Says:

    می‌دانی مرگ همیشه تدریجی نیست، مثلا؟
    خوب معلوم است اگر دلی را با یک جمله شکستی مثل شیشه‌های سکوریت پودر می‌شود، دفعا و نه تدریجا

    بیا بجای اینکه ببینیم مرگ تدریجی‌ست یا دفعی اصلا به آن فکر نکنیم که فاعلش باشیم

  2. میم بنام Says:

    خوراک خبر نگارها این چیز هاست دیگه…
    مردی برای تمام فصول ! فکر می کنم پس هستم ! و…
    تبدیل شد به ….. برای تمام فصول / ایدز دارم پس هستم / کامنت می ذارم پس هستم…
    و…
    جای خالی رو اینطوری پر می کنم…
    مرگ تدریجی یک وبلاگ !

  3. خبرنگارافتخاری نیویورک تایمز Says:

    پست جالبیست!
    مخصوصاً که تو یادت رفته‌بود »مرگ تدریجی یک ایران» را اضافه کنی و من نوشته بودمش!

  4. مهدی شیخ Says:

    سلام
    خیلی پست خوبی بود!
    دمت گرم!
    موجز و رسا
    یا علی مددی

  5. مهدی شیخ Says:

    راستی!
    مرگ تدریجی یک پست!
    یا علی مددی

  6. حسن قاسم زاده Says:

    سلام
    مرگ تدریجی من ،تو ،ما؛تو این کشور داریم حیف می شیم به جان شما! این وضع اقتصادمون،اون دانشگاهمون،حالا هم کنکوریامون!
    شوخی کردم جدی نگیرید…!
    آقا روی وردپرس میشه دامنه گذاشت یا نه؟انتقال مطلب چی؟ می خوام اثباب کشی کنم

  7. مهدی Says:

    سلام
    وبلاگ قشنگي داري تبريک ميگم
    خوشحال ميشم بعد از اين که به اسم مدل لباس لينکم کردي خبرم کني تا لينکت کنم
    ممنون

  8. RN-Tuning Says:

    سلام
    واقعا خسته نباشی
    هر کاری کردم نتونستم از این مطلب رد بشم

    همون اخریه بهترینه
    ::: مرگ تدریجی یک…

    فعلا

پاسخی بگذارید

