هستم

بعضي پست هايي كه بلاگ نويس ها مي نويسند فقط واسه اينه كه بگن: ما هم هستيم ،يا ما هم زنده ايم. اين هم از همون پستهاست.

الانه كه امتحان ها شروع بشن. امتحان براي جماعت دانشجو و دانش آموز حكم «داس مه نو» رو داره، بلافاصله بعد از ديدن برنامه امتحاني آدم يادش ميفته كه:واي، يه امتحاني هم اون آخر سر هست:

 

مزرع سبز فلك ديدم و داس مه نو           يادم از كشته خويش آمد و هنگام درو

8 پاسخ to “هستم”

  1. علي اكبري(آج) Says:

    با سلام
    و تشكر از قدم رنجه‌اي كه نموده‌ايد
    برايت آرزوي بهترينها را دارم
    واقعاً درست اشاره نموده‌ايد
    يا حق

  2. mhta Says:

    نشست بيست و پنجم موعود: از امام حسين (ع) تا امام مهدي (عج)

  3. Mohammad Ali Says:

    سلام
    فکر کنم گرای اشتباهی داده اند!!
    بعضی از رفقای ما، از بچه های حقیقت و جبهه فرهنگی هستند،‌اما من همچین توفیقی ندارم !
    یا حق.

  4. mhta Says:

    خیمه سوزی در ظهر عاشورا ممنوع شد.؟!

    وبلاگم رو نگاه کن

  5. امين Says:

    خب اين همه واسه اين ور اون ور مينويسي يه ذره واسه اين مكتب خونه بنويس

    مگه با این وضعیت امتحانات میشه!؟

  6. یک ایرانی Says:

    سلام هموطن. با بحران برف و تعطیلی سراسری چه می‌کنید؟
    من یک اینترنت‌گرد ایران‌دوست هستم و امروز اومدم تا چند سایت «ایرانی» بهتون معرفی کنم و برم.
    1- سایت مولانای ایرانی. پاسخی دندان شکن به هر آنکس که فکر می‌کند مولانا لحظه‌یی ملیت خود را دگرگون ساخته http://www.persianmevlana.ir
    2- مجله‌ی اینترنتی ایمان امروز. مجله‌یی که به 9 تن از مفاخر برجسته و ماندگار ایران در طول قرون گذشته می‌پردازد و بسیاری از این مفاخر، امروز با تهدید کشورهای همسایه‌ی ایران، هویت خود را گمشده می‌بینند: http://www.imaneemrooz.com
    3- دنباله‌ی پروژه‌ی بمب گوگلی علیه حذف نام ایران از یاهو. وبلاگ سلام یاهو راه‌اندازی شد: http://www.helloyahoomail.net
    4- وبلاگی که تصمیم به سره‌نویسی پارسی گرفته و در نوشته‌هایش، اثری از واژگان عربی، لاتین و… نیست http://kouroshz.blogfa.com

  7. آی تی شوک Says:

    سلام
    زرنگتیرن کسان کسانی هستند که همواره به یاد روز گرفتن کارنامه ی امتحان زندگی باشند.
    (این جمله برداشتی از سخن معصومین هست )
    موفق باشید.

  8. ميترالبافي Says:

    ما هم هستيم ………

پاسخی بگذارید

