ايدزي‌ها شهيد هستند!

نميدونم والا.همين الان اين تيتر رو توي تابناك خوندم.نظر شما چيه؟ خبر رو بخونيد

اين مصري ها هم هر وقت فتوا دادن يه دردسري درست كردن.دفعه قبل هم يه استاد دانشگاه الازهر مصر يه نظر درباره محرم شدن همكار زن و مرد به هم داده بود كه واقعا عجيب غريب بود. اين رو هم يه نگاهي بياندازيد.

 

برچسب‌ها: , ,

4 پاسخ to “ايدزي‌ها شهيد هستند!”

  1. Reza. R Says:

    من خودم اراکی هستم ولی دانشجوی تبریزم. آخه اسم یکی از بهترین دوستام که تو اراکه «محمد حق وردی» هست !!!

  2. صادق Says:

    درباره ام اسی ها فتوایی ندادن؟! D:

  3. Reza. R Says:

    نه اتفاقا فارس هم هستن.
    ترک سن ؟؟؟ (شما ترک هستید؟؟؟)

  4. 1sib Says:

    میثم من دارم میرم مشهد با شیخ هماهنگ کن اگر می خواهی بیایی

پاسخی بگذارید

