پا شکسته

بالاخره گچ پام رو باز کردم.حالا دیگه احساس راحتی و آزادی می کنم. این هم تصاویر هنرمندی های رفقا روی گچ…

 

broken-leg2.jpg

میشه گفت تجربه خوبی بود، ولی خوب هر چیزی ارزش تجربه کردن رو نداره

broken-leg1.jpg

2 پاسخ to “پا شکسته”

  1. مهدی Says:

    سلام
    مبارک باشه
    به شرطی که آویزه گوشت شده باشه
    و دو سه روز دیگه باز زنگ نزنی و بگی آی وای اوخ اوه فکر کنم پام طوریش شده
    اعتدال هم بد چیزی نیست
    راستی اصلا وقت میکنی درس بخونی
    یه وقت درس خوندن به کارهای دیگر ت لطمه نزنه
    راستی تصاویر بدی نیست
    کاش کپی رایت را رعایت می کردی و نقاشهای به این حرفه ای را معرفی می کردی
    احتمالا تو دانشکده خیلی طرف دار پیدا می کنند.
    حتی ممکنه به دلیل انتشار ن.ژ.ا.د پ.ر.س.ت.ان.ه اینجا ر.ت.ل.ی.ف بشه!!!
    انشا الله دو سه روز دیگه میام پایتخت زیارت می کنم.
    موفق و موید باشید.

  2. میثم Says:

    منتظرتون هستم.

پاسخی بگذارید

