وبلاگ نویسی و توسعه ارتباطات افقی

رو یکشنبه یک مهر رفتم روزنامه جام جم رو خریدم، البته فقط به خاطر کلیک.همینطور که توی صفحات روزنامه سرک میکشیدم توی صفحه رسانه یه نوشته از آقای سعید غفاری نظرم رو جلب کرد.عنوانش هم این بود: «وبلاگ نویسی و توسعه ارتباطات افقی».میخواستم این مقاله رو براتون خلاصه کنم بذارم توی وبلاگ، هر چی با خودم کلنجار رفتم خلاصه‌اش کنم نتونستم.اما با جستجو توی گوگل به یک نتیجه ناراحت کننده رسیدم.به وبلاگ رسانه‌ای جناب آقای حجت الله عباسی برخوردم که همین مطلب رو در 13 مرداد توی وبلاگش چاپ کرده بود.ایشون در آخرین پستش اینطور نوشته بود:»…این مقاله را اینجانب حجت اله عباسی نویسنده و روزنامه نگار در تاریخ 13/5/1386 پس از مطالعه چند منبع تهیه و روی وبلاگ رسانه قرار داده بودم که مشمول عنایات یکی از کارکنان روزنامه جام جم بنام سعید غفاری قرار می گیرد و این مقاله را بدون کم و کاست از وبلاگ اینجانب انتخاب و به نام خودش در روزنامه شماره2104 مورخ1/7/1386 به چاپ می رساند...«

من وقتی خوندم واقعا ناراحت شدم.نمیدونم چی بگم، درهر صورت مطلب خیلی مفیدی هست: از اینجا مطلب رو بخونید

یک پاسخ to “وبلاگ نویسی و توسعه ارتباطات افقی”

  1. mhta Says:

    سلام
    نه خسته
    وبلاگ مجاهد مجازی نیز به روز شد

پاسخی بگذارید

