امروز، اول مهر

امروز اول مهر می‌باشد.دیگه اول مهر اون حالی که توی دوران مدرسه داشت رو برام نداره.یه چند روزی هم به خاطر مصدومیت! توی فوتبال بی خیال دانشگاه رفتن شدم.خلاصه اینکه حال و هوای مهر بچگی‌ها دیگه نیست، ولی خوب خوابگاه هم برای خودش حالی داره.منتظرم زودتر برم خوابگاه پیش بچه‌ها.

یه مساله جالب و خوشحال کننده برام این بود که دکتر مزیدی وسط وبلاگ‌های وردپرسی که معرفی کرده بودن وبلاگ من رو هم نوشته بودن، بالاخره واسه من که پنج-شش تا پست بیشتر تا حالا ننوشتم و شاید یک ماهی هست که شروع کردم خیلی باید خوشحال کننده باشه.دکتر جون دستت واقعن دردنکنه.

یه چیز دیگه‌ که ذهنم رو مشغول کرده اینه که بالاخره موضوع اصلی وبلاگم چیه، یه بار درباره موسیقی می‌نویسم، یه بار نرم‌افزار و… .پست بعدی هم که فوتبالی هست! فکر کنم باید یه کم به خودم فرصت بدم تا رویه اصلی وبلاگم مشخص بشه.

آخر هم اینکه نماز روزه‌هاتون قبول باشه.سر سفره افطار ما رو هم فراموش نکنید کنید و با خیال راحت افطار کنید! فعلا با اجازه.

3 پاسخ to “امروز، اول مهر”

  1. MHTA Says:

    جالبس:

  2. Keshvary Says:

    اول مهرو موقعی که محصلی متنفری ازش ولی وقتی درست تموم می شه میگی کاشکی مدرسه میرفتم

  3. دانشطلب Says:

    سلام و خسته نباشید
    آقا خوش به حالتون
    من دلم برای مصدومیت فوتبالی تنگ شده خفن!
    ــــــــــــ
    از اینکه سر زدید و نظر دادید هم از شما ممنونم
    آنچه که درباره دسته سوم چادریها فرموده بودید توجهم را جلب کرد و باعث شد کمی بیشتر درباره این دسته فکر کنم. احساس می کنم نسبت به این دسته قضاوت خط کشی شده و غیر منعطفی داشته ام.
    درباره تبلیغ حجاب یا چادر هم کاملا حق باشماست. با توجه به اینکه منظور شارع بدون چادر و با حفظ حداقل های حجاب اسلامی تأمین می شود تبلیغ چادر اولویت ندارد و مهمتر از آن توجیه و دادن آگاهی نسبت به حکمت حجاب حداقلی است.
    مجددا از زحمتی که کشیدید تشکر می کنم
    باز هم از این اشتباهات مرتکب شوید🙂

پاسخی بگذارید

